Oferta
Bezstopniowe dla optymalnej wydajności
Precyzyjne sterowanie przekładnią zapewnia prostą obsługę bez zakłócania siły pociągowej. Od postoju do maksymalnej prędkości. Bezstopniowa. Linde Hydraulics definiuje nowe standardy technologiczne. Zaawansowana technologia napędu modułowego, wdrożona w hydrostatycznych wariatorach do przekładni bezstopniowych, stanowi serce przekładni z rozdziałem mocy. Kompaktowe jednostki z drążonym wałem są dostępne do podłączenia do konwencjonalnych skrzyń biegów w mniejszych maszynach. Są stosowane jako pełne hydrostaty z wyjściem na wał odbioru mocy. Linde Hydraulics wspiera przejście z manualnej skrzyni biegów na technologię bezstopniową, wprowadzając rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta.
do kontaktu
do kontaktu
Zalety
- Precyzyjna kontrola przepływu
- Precyzyjna zmiana biegów bez przerywania siły pociągowej
- Dynamiczna reakcja
- Kontrola postoju
- Delikatny rozruch
- Precyzyjna praca na niskich obrotach
- Wysoka wydajność
- Niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy
- Kompaktowa konstrukcja
- Wysoka niezawodność
- Długa żywotność
Charakterystyka projektu
- Pompa o zmiennej wydajności HPV-02 i silnik o stałej wydajności HMF-02 połączone tyłem do siebie w jednym urządzeniu
- Konstrukcja liniowa
- Zintegrowane wysokociśnieniowe zawory nadmiarowe z funkcją ładowania i rozładowania
- Zasilanie zewnętrzne
- Elektryczne lub hydrauliczne sterowanie pompą
Wersja do montażu skrzyni biegów
- Zoptymalizowana pod kątem przekładni z podziałem mocy
- Niestandardowa geometria obudowy
- Moc silnika 120 - 165 kW
Wersja do przedłużenia skrzyni biegów
- Pełny hydrostat do podłączenia do konwencjonalnych przekładni
- Wersja PTO z przystawką odbioru mocy
- Moc silnika do 45 kW
Dane techniczne
K-02 | 55/55 | |
Maks. przemieszczenie | cm3/obr | 55/55 |
Maks. prędkość robocza | obr./min | 3900 |
Maks. prędkość | obr./min | 4150 |
Ciśnienie nominalne | bar | 450 |
Maks. ciśnienie | bar | 500 |
Maks. ciśnienie obudowy | bar | 2.5 |
Moment obrotowy ( p=430 bar; ładowania=20 bar) | Nm | 374 |
Moc | kW | 153 |