Zestawy hydrauliczne
Pojemność skokowa od 55 do 280 cm3 na jednostkę
Pompy podwójne, tandemowe i zestawy do pracy w układzie otwartym i zamkniętym
Konfiguracja poprzez połączenie naszych pomp o zmiennym wydatku i pomp samoregulujących. Mogą albo dostarczać większe strumienie objętości, albo zasilać różne obwody. Rozmiar znamionowy i typ pompy do obiegów otwartych i zamkniętych są zmienne. O ułożeniu sekwencyjnym decyduje maksymalny moment obrotowy, jaki można przenieść. Ze względu na konstrukcję tarczy sterującej nasze silniki można również łączyć w silniki podwójne i tandemowe.
Zalety
Pompy podwójne, tandemowe i wielokrotne
- potrzebny jest tylko jeden wał napędowy
- dla pomp nie jest wymagana skrzynka rozdzielcza
- kompaktowa konstrukcja
- indywidualne sterowanie każdą pojedynczą pompą
- brak negatywnego wpływu na funkcjonalność pojedynczych grup obrotowych
- zalety takie jak wysoka dynamika i precyzyjna kontrola pozostają w pełni
Podwójne silniki HMV
- wysoki zakres konwersji zapewniający płynne przyspieszanie
- uproszczony układ napędowy
- duża siła pociągowa i duża prędkość końcowa
- szybka reakcja sterowania i wysoki moment rozruchowy
Silniki tandemowe
- podwójny moment obrotowy przy tym samym interfejsie skrzyni biegów przy użyciu tego samego kołnierza, co w przypadku pojedynczego silnika
- montaż bezpośredni w układzie napędowym, skrzynię biegów można pominąć
- zwiększona prędkość obrotowa i węższe wymiary niż w przypadku pojedynczych silników o tej samej wielkości nominalnej w wersji z tarczą krzywkową lub osią wygiętą
Charakterystyka projektu
Pompy podwójne HPR
- dwie pompy o tej samej wielkości znamionowej, zamontowane tyłem do siebie
- wspólna płyta rozdzielcza
- pojedynczy lub podwójny obwód
Pompy tandemowe i zestawy pompowe
- wie lub więcej pomp zamontowanych naprzeciwko siebie
- obwód otwarty i/lub zamknięty
- pompy tandemowe: pompy tego samego typu
- Zestawy pompowe: pompy różnych typów
Podwójne silniki HMV
- dwa silniki o tej samej mocy znamionowej
- wspólne porty dla wysokiego ciśnienia, ciśnienia serwa i ciśnienia sterującego
- można sterować indywidualnie lub razem
- oba silniki można sterować do 0 cm3/obr
Silniki tandemowe
- dwa silniki tego samego typu, zamontowane naprzeciwko siebie
- oddzielne porty, możliwość indywidualnego sterowania
- oba silniki można sterować do 0 cm3/obr