Współpracujemy z wiodącymi

Zestawy hydrauliczne

Pojemność skokowa od 55 do 280 cm3 na jednostkę

Pompy podwójne, tandemowe i zestawy do pracy w układzie otwartym i zamkniętym

Konfiguracja poprzez połączenie naszych pomp o zmiennym wydatku i pomp samoregulujących. Mogą albo dostarczać większe strumienie objętości, albo zasilać różne obwody. Rozmiar znamionowy i typ pompy do obiegów otwartych i zamkniętych są zmienne. O ułożeniu sekwencyjnym decyduje maksymalny moment obrotowy, jaki można przenieść. Ze względu na konstrukcję tarczy sterującej nasze silniki można również łączyć w silniki podwójne i tandemowe.

Zalety

Pompy podwójne, tandemowe i wielokrotne

  • potrzebny jest tylko jeden wał napędowy
  • dla pomp nie jest wymagana skrzynka rozdzielcza
  • kompaktowa konstrukcja
  • indywidualne sterowanie każdą pojedynczą pompą
  • brak negatywnego wpływu na funkcjonalność pojedynczych grup obrotowych
  • zalety takie jak wysoka dynamika i precyzyjna kontrola pozostają w pełni


Podwójne silniki HMV

  • wysoki zakres konwersji zapewniający płynne przyspieszanie
  • uproszczony układ napędowy
  • duża siła pociągowa i duża prędkość końcowa
  • szybka reakcja sterowania i wysoki moment rozruchowy


Silniki tandemowe

  • podwójny moment obrotowy przy tym samym interfejsie skrzyni biegów przy użyciu tego samego kołnierza, co w przypadku pojedynczego silnika
  • montaż bezpośredni w układzie napędowym, skrzynię biegów można pominąć
  • zwiększona prędkość obrotowa i węższe wymiary niż w przypadku pojedynczych silników o tej samej wielkości nominalnej w wersji z tarczą krzywkową lub osią wygiętą

 

Charakterystyka projektu

Pompy podwójne HPR

  • dwie pompy o tej samej wielkości znamionowej, zamontowane tyłem do siebie
  • wspólna płyta rozdzielcza
  • pojedynczy lub podwójny obwód


Pompy tandemowe i zestawy pompowe

  • wie lub więcej pomp zamontowanych naprzeciwko siebie
  • obwód otwarty i/lub zamknięty
  • pompy tandemowe: pompy tego samego typu
  • Zestawy pompowe: pompy różnych typów

Podwójne silniki HMV

  • dwa silniki o tej samej mocy znamionowej
  • wspólne porty dla wysokiego ciśnienia, ciśnienia serwa i ciśnienia sterującego
  • można sterować indywidualnie lub razem
  • oba silniki można sterować do 0 cm3/obr

Silniki tandemowe

  • dwa silniki tego samego typu, zamontowane naprzeciwko siebie
  • oddzielne porty, możliwość indywidualnego sterowania
  • oba silniki można sterować do 0 cm3/obr