Proces naprawy
- Urządzenie po dostarczeniu do Transtools zostaje zarejestrowane w systemie i zostaje przekazane do weryfikacji.
- Serwisant demontuje urządzenie, dokładnie czyści i osusza urządzenie na specjalnie do tego przygotowanych stanowiskach.
- Następnym krokiem jest szczegółowa weryfikacja urządzenia – zdiagnozowanie problemu z urządzeniem, który może objawiać się np. utratą ciśnienia, wyciekami, hałasami lub niewłaściwą pracą układu hydraulicznego.
- Dział napraw przygotowuje listę części zamiennych potrzebnych do wykonania naprawy.
- Dział handlowy kontaktuję się z klientem przedstawiając ofertę wykonania naprawy z wyszczególnieniem kosztów wraz z terminem realizacji.
- Po zaakceptowaniu oferty przez klienta naprawa jest realizowana.
- Serwisant dokonuje wymiany części niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia. Zużyte części, takie jak uszczelki, tłoki, łożyska czy wirnik zostają wymienione na nowe.
- Po przeprowadzeniu niezbędnych napraw następuje ponowny montaż urządzenia.
- Po zakończeniu montażu pompy przeprowadza się testy sprawnościowe na profesjonalnym stanowisku testowym, aby upewnić się, że naprawa została wykonana poprawnie. Może to obejmować testowanie ciśnienia, wydajności oraz sprawności pracy całego urządzenia.
- Po pomyślnie przeprowadzonych testach zostaje sporządzony raport, a urządzenie zostaje przekazane do wysyłki do klienta.