Współpracujemy z wiodącymi

Proces naprawy

  • Urządzenie po dostarczeniu do Transtools zostaje zarejestrowane w systemie i zostaje przekazane do weryfikacji.

  • Serwisant demontuje urządzenie, dokładnie czyści i osusza urządzenie na specjalnie do tego przygotowanych stanowiskach.

  • Następnym krokiem jest szczegółowa weryfikacja urządzenia – zdiagnozowanie problemu z urządzeniem, który może objawiać się np. utratą ciśnienia, wyciekami, hałasami lub niewłaściwą pracą układu hydraulicznego.

  • Dział napraw przygotowuje listę części zamiennych potrzebnych do wykonania naprawy.

  • Dział handlowy kontaktuję się z klientem przedstawiając ofertę wykonania naprawy z wyszczególnieniem kosztów wraz z terminem realizacji.

  • Po zaakceptowaniu oferty przez klienta naprawa jest realizowana.

  • Serwisant dokonuje wymiany części niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia. Zużyte części, takie jak uszczelki, tłoki, łożyska czy wirnik zostają wymienione na nowe.

  • Po przeprowadzeniu niezbędnych napraw następuje ponowny montaż urządzenia.

  • Po zakończeniu montażu pompy przeprowadza się testy sprawnościowe na profesjonalnym stanowisku testowym, aby upewnić się, że naprawa została wykonana poprawnie. Może to obejmować testowanie ciśnienia, wydajności oraz sprawności pracy całego urządzenia.

  • Po pomyślnie przeprowadzonych testach zostaje sporządzony raport, a urządzenie zostaje przekazane do wysyłki do klienta.