Oferta
Zestawy pompowe i silnikowe
Zestawy pompowe i silnikowe
Pompy podwójne, tandemowe i zestawy pompowe do pracy w układach otwartych i zamkniętych
Konfigurowane poprzez połączenie naszych pomp o zmiennym wydatku i pomp samoregulujących. Mogą dostarczać większą wydajność, albo zasilać różne obwody. Rozmiary znamionowe i typ pompy do obiegów otwartych i zamkniętych są zmienne. O ułożeniu sekwencyjnym decyduje maksymalny moment obrotowy, jaki można przenieść. Dzięki konstrukcji z tarczą sterującą również silniki Linde można łączyć w silniki podwójne i tandemowe.
Zalety
- Pompy podwójne, tandemowe i zestawy pompowe
- Potrzebny jest tylko jeden wał napędowy
- Dla pomp nie jest wymagany rozdzielacz
- Kompaktowa konstrukcja
- Indywidualne sterowanie każdą pompą zestawu
- Brak negatywnego wpływu na funkcjonalność pojedynczych grup obrotowych
Brak negatywnego wpływu na dynamikę i precyzję sterowania
Podwójne silniki HMV
- Wysoki zakres konwersji zapewniający płynne przyspieszanie
- Uproszczony układ napędowy
- Duża siła pociągowa i prędkość końcowa
- Szybka reakcja na sterowanie i wysoki moment obrotowy
Silniki tandemowe
- Dwukrotnie większy moment obrotowy przy tym samym interfejsie przekładni dzięki identycznemu układowi kołnierzy jak w przypadku pojedynczego silnika
- Montaż bezpośredni w układzie napędowym, możliwość pominięcia skrzyni biegów
- Zwiększona prędkość obrotowa i węższe wymiary niż w przypadku pojedynczych silników o tej samej wielkości nominalnej w wersji z tarczą sterującą lub wygiętą osią
Charakterystyka urządzenia
Pompy podwójne HPR
- Dwie pompy o tej samej wielkości znamionowej, zamontowane tyłem do siebie
- Wspólna płyta zaworowa
- Pojedynczy lub podwójny układ
Pompy tandemowe i zestawy pompowe
- Dwie lub więcej pomp zamontowanych naprzeciwko siebie
- Obwód otwarty i/lub zamknięty
- Pompy tandemowe: pompy tego samego typu
- Zestaw pompowy: pompy różnych typów
Podwójne silniki HMV
- Dwa silniki o tej samej mocy znamionowej
- Wspólne porty dla wysokiego ciśnienia, ciśnienia serwa i ciśnienia sterującego
- Sterowane indywidualnie lub wspólne
- Oba silniki można sterować do 0 cm3/obr.
Silniki tandemowe
- Dwa silniki tego samego typu, zamontowane naprzeciwko siebie
- Oddzielne porty, możliwość indywidualnego sterowania
- Oba silniki można sterować do 0 cm3/obr