Współpracujemy z wiodącymi

Oferta

Zestawy pompowe i silnikowe
Zestawy pompowe i silnikowe

Pompy podwójne, tandemowe i zestawy pompowe do pracy w układach otwartych i zamkniętych

Konfigurowane poprzez połączenie naszych pomp o zmiennym wydatku i pomp samoregulujących. Mogą dostarczać większą wydajność, albo zasilać różne obwody. Rozmiary znamionowe i typ pompy do obiegów otwartych i zamkniętych są zmienne. O ułożeniu sekwencyjnym decyduje maksymalny moment obrotowy, jaki można przenieść. Dzięki konstrukcji z tarczą sterującą również silniki Linde można łączyć w silniki podwójne i tandemowe.

Zalety

  • Pompy podwójne, tandemowe i zestawy pompowe
  • Potrzebny jest tylko jeden wał napędowy
  • Dla pomp nie jest wymagany rozdzielacz
  • Kompaktowa konstrukcja
  • Indywidualne sterowanie każdą pompą zestawu
  • Brak negatywnego wpływu na funkcjonalność pojedynczych grup obrotowych
    Brak negatywnego wpływu na dynamikę i precyzję sterowania

Podwójne silniki HMV

  • Wysoki zakres konwersji zapewniający płynne przyspieszanie
  • Uproszczony układ napędowy
  • Duża siła pociągowa i prędkość końcowa
  • Szybka reakcja na sterowanie i wysoki moment obrotowy

Silniki tandemowe

  • Dwukrotnie większy moment obrotowy przy tym samym interfejsie przekładni dzięki identycznemu układowi kołnierzy jak w przypadku pojedynczego silnika
  • Montaż bezpośredni w układzie napędowym, możliwość pominięcia skrzyni biegów
  • Zwiększona prędkość obrotowa i węższe wymiary niż w przypadku pojedynczych silników o tej samej wielkości nominalnej w wersji z tarczą sterującą lub wygiętą osią

Charakterystyka urządzenia

Pompy podwójne HPR

  • Dwie pompy o tej samej wielkości znamionowej, zamontowane tyłem do siebie
  • Wspólna płyta zaworowa
  • Pojedynczy lub podwójny układ

Pompy tandemowe i zestawy pompowe

  • Dwie lub więcej pomp zamontowanych naprzeciwko siebie
  • Obwód otwarty i/lub zamknięty
  • Pompy tandemowe: pompy tego samego typu
  • Zestaw pompowy: pompy różnych typów

Podwójne silniki HMV

  • Dwa silniki o tej samej mocy znamionowej
  • Wspólne porty dla wysokiego ciśnienia, ciśnienia serwa i ciśnienia sterującego
  • Sterowane indywidualnie lub wspólne
  • Oba silniki można sterować do 0 cm3/obr.

Silniki tandemowe

  • Dwa silniki tego samego typu, zamontowane naprzeciwko siebie
  • Oddzielne porty, możliwość indywidualnego sterowania
  • Oba silniki można sterować do 0 cm3/obr

Z tej samej kategorii