Oferta
HMV-02
HMV-02
Silniki o zmiennej chłonności do pracy w układach otwartych i zamkniętych
Standardowe silniki hydrauliczne przy niskich prędkościach w fazie rozruchu nie są w stanie wytworzyć niezbędnego momentu obrotowego. Dlatego moc szybko wirujących silników hydraulicznych należy redukować za pomocą kilkustopniowych przekładni do prędkości potrzebnej na kole. W tym kontekście akceptowane są nieco wyższe straty wydajności i gorsza sprawność mechaniczna. W przypadku silników Linde Hydraulics jest zupełnie odwrotnie: silniki serii 02 są w stanie przenosić wymagany moment obrotowy nawet przy niskiej prędkości i umożliwiają płynny rozruch.
Zalety
- Brak szarpnięć przy niskiej prędkości
- Wysoki moment rozruchowy
- Duży zakres konwersji
- Możliwy kąt zerowy
- Dynamiczna reakcja
- Silnik z napędem przelotowym WOM
- Kompaktowa konstrukcja
- Wysoka gęstość mocy
- Wysoka niezawodność
- Długa żywotność
Charakterystyka urządzenia
- Osiowy silnik tłokowy z tarczą sterującą do wysokociśnieniowych układów zamkniętych i otwartych
- Zoptymalizowane zachowanie podczas rozruchu i przy niskich prędkościach
- Opcjonalne zawory odpowietrzające do płukania układu i obudowy
- Regulacja bezstopniowa lub 2-stopniowa
- Sterowanie elektryczne lub hydrauliczne
- Opcjonalna kontrola zadanego ciśnienia
- Odcięcie ciśnienia hamulca - opcjonalne
- Sterowanie do 0 cm3/obr
- Dostępne zawory nadmiarowe wysokiego ciśnienia
- Wał przelotowy z wolnym końcem lub z kołnierzem sprzęgającym
- Porty wysokociśnieniowe SAE promieniowe lub osiowe
- Kołnierz montażowy SAE z wałem wielowypustowym ANSI lub SAE
- Opcjonalna wersja plug-in
- Opcjonalny czujnik prędkości
- Opcjonalny zawór hamulcowy
- Dostępny silnik podwójny i tandemowy
Sterowanie
- H1 hydrauliczne bezstopniowe
- H2 hydrauliczne 2-pozycyjne
- H4 hydrauliczne bezstopniowe Vmin= 0 cm3/obr
- E1 elektrohydrauliczne bezstopniowe
- E2 elektrohydrauliczne 2-pozycyjne
- E4 elektrohydrauliczne bezstopniowe Vmin= 0 cm3/obr
- E6 jako E4 z odwróconą zmianą przełożeń
- EH1P-CA hydrauliczne bezstopniowe z regulacją ciśnienia i elektrycznym wyborem ciśnienia
Załączenie prędkości maksymalnej
- Pneumatyczne
- Hydrauliczne (wysokie i niskie ciśnienie)
- Elektryczne
Dane techniczne
HMV-02 | 55 | 75 | 105 | 135 | 165 | 210 | 280 | 105D | |
Max Chłonność | cm3/obr | 54,7 | 75,9 | 105 | 135,6 | 165,6 | 210 | 281,9 | 210 |
Maks. prędkość robocza przy Vmax | obr./min | 4300 | 3800 | 3700 | 3200 | 3100 | 2700 | 2400 | 3300 |
Maks. prędkość przy Vmax | obr./min | 4400 | 4100 | 3800 | 3500 | 3400 | 3000 | 2700 | 3400 |
Maks. prędkość robocza przy Vmin | obr./min | 4700 | 4400 | 4100 | 3700 | 3500 | 3200 | 2900 | 4100 |
Maks. prędkość przy Vmin | obr./min | 5300 | 5000 | 4700 | 4000 | 3900 | 3500 | 3200 | 4400 |
Ciśnienie nominalne | bar | 450 | 450 | 450 | 450 | 450 | 450 | 450 | 450 |
Maks. ciśnienie | bar | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Moment wyjściowy (Δp=430bar) | Nm | 374 | 519 | 719 | 928 | 1133 | 1438 | 1929 | 1437 |
Moc (teor.) | kW | 184 | 239 | 309 | 360 | 415 | 482 | 586 | 677 |
Waga (bez oleju) | kg | 28 | 32 | 42 | 56 | 76 | 101 | 146 | 98 |
Przekrój silnika HMV-02
- Sterowanie: możliwe do 0 cm3/obr
- Tarcza sterująca: łożysko hydrostatyczne
- Zestaw tłoków ślizgających: kąt wychyłu 21°
- Obudowa: jednolita zapewniająca dużą sztywność
- Obudowa płyty zaworowej: wysoce zintegrowana
- Tłok sterujący: zintegrowany, sterowany hydraulicznie
- Grupa wirująca: precyzyjne przenoszenie momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach
- Opcjonalny napęd przelotowy: dostępny z dwoma końcami wału do przenoszenia momentu obrotowego