Współpracujemy z wiodącymi

Oferta

HMV-02 D
HMV-02 D

Podwójny silnik o zmiennej chłonności do pracy w układach otwartych i zamkniętych

Ten nowy silnik wielotłoczkowy osiowy został opracowany przez Linde Hydraulics w celu osiągnięcia maksymalnych prędkości wyższych niż w przypadku konwencjonalnych konstrukcji z tarczą sterującą. Dodatkowo duża pojemność skokowa w kompaktowej obudowie oznacza, że ​​możliwe są większe zakresy prędkości, zwykle osiągane w przypadku przekładni modułowych. HMV-02 D jest o około 30% lżejszy niż silnik w połączeniu z przekładnią i zajmuje mniej miejsca. Zwiększoną gęstość mocy uzyskano dzięki innowacyjnej konstrukcji dwóch — ustawionych „twarzą w twarz”, w jednej linii — grup wirujących kontrolowanych jedną tarczą sterującą. Wewnętrzne siły poprzeczne są kompensowane w taki sposób, że dla obu grup obrotowych potrzebny jest tylko jeden wał napędowy i dwa (zamiast czterech) łożysk.

Zalety

  • Wysoka gęstość mocy
  • Wysoki moment rozruchowy
  • Możliwość osiągania dużych prędkości
  • Kompaktowe wymiary
  • Niska waga
  • Zwiększona wydajność

Charakterystyka urządzenia

  • Podwójny silnik tłokowy osiowy z tarczą sterującą do wysokociśnieniowych układów otwartych i zamkniętych
  • Dwie grupy wirujące w układzie twarzą w twarz ze wspólnym sterowaniem
  • Silnik z napędem przelotowym WOM
  • Wspólne płyta sterująca (domyślnie = Vmin)

Dane techniczne

HMV-02 105D165D
Maks. Przepływcm3/obr210331.2
Maks. prędkość robocza przy Vmaxobr./min33002900
Maks. prędkość przy Vmaxobr./min34003100
Maks. prędkość robocza przy Vminobr./min41003500
Maks. prędkość przy Vminobr./min44003700
Ciśnienie nominalnebar450450
Maks. ciśnieniebar500500
Moment wyjściowy (Δp=430bar)Nm14372267
Moc (teor.)kW677878
Waga  (bez oleju)kg98149

Widok przekrojowy HMV-02 D

3

  1. Dwuosiowy silnik tłokowy o dużej gęstości mocy
  2. Wspólne sterowanie (domyślnie = Vmin) dla obu grup wirujących
  3. Tłoki – kąt wychyłu 21°
  4. Dwie grupy wirujące ustawione naprzeciwko siebie umożliwiają wysoki moment rozruchowy i duże prędkości
  5. Najwyższa ogólna wydajność dzięki możliwej pracy na sucho i brakowi strat wydajności
  6. Napęd przelotowy zapewniający oszczędność miejsca.

Z tej samej kategorii