Oferta
Podwójny silnik o zmiennej chłonności do pracy w układach otwartych i zamkniętych
Ten nowy silnik wielotłoczkowy osiowy został opracowany przez Linde Hydraulics w celu osiągnięcia maksymalnych prędkości wyższych niż w przypadku konwencjonalnych konstrukcji z tarczą sterującą. Dodatkowo duża pojemność skokowa w kompaktowej obudowie oznacza, że możliwe są większe zakresy prędkości, zwykle osiągane w przypadku przekładni modułowych. HMV-02 D jest o około 30% lżejszy niż silnik w połączeniu z przekładnią i zajmuje mniej miejsca. Zwiększoną gęstość mocy uzyskano dzięki innowacyjnej konstrukcji dwóch — ustawionych „twarzą w twarz”, w jednej linii — grup wirujących kontrolowanych jedną tarczą sterującą. Wewnętrzne siły poprzeczne są kompensowane w taki sposób, że dla obu grup obrotowych potrzebny jest tylko jeden wał napędowy i dwa (zamiast czterech) łożysk.
Zalety
- Wysoka gęstość mocy
- Wysoki moment rozruchowy
- Możliwość osiągania dużych prędkości
- Kompaktowe wymiary
- Niska waga
- Zwiększona wydajność
Charakterystyka urządzenia
- Podwójny silnik tłokowy osiowy z tarczą sterującą do wysokociśnieniowych układów otwartych i zamkniętych
- Dwie grupy wirujące w układzie twarzą w twarz ze wspólnym sterowaniem
- Silnik z napędem przelotowym WOM
- Wspólne płyta sterująca (domyślnie = Vmin)
Dane techniczne
HMV-02 | 105D | 165D | |
Maks. Przepływ | cm3/obr | 210 | 331.2 |
Maks. prędkość robocza przy Vmax | obr./min | 3300 | 2900 |
Maks. prędkość przy Vmax | obr./min | 3400 | 3100 |
Maks. prędkość robocza przy Vmin | obr./min | 4100 | 3500 |
Maks. prędkość przy Vmin | obr./min | 4400 | 3700 |
Ciśnienie nominalne | bar | 450 | 450 |
Maks. ciśnienie | bar | 500 | 500 |
Moment wyjściowy (Δp=430bar) | Nm | 1437 | 2267 |
Moc (teor.) | kW | 677 | 878 |
Waga (bez oleju) | kg | 98 | 149 |
Widok przekrojowy HMV-02 D
- Dwuosiowy silnik tłokowy o dużej gęstości mocy
- Wspólne sterowanie (domyślnie = Vmin) dla obu grup wirujących
- Tłoki – kąt wychyłu 21°
- Dwie grupy wirujące ustawione naprzeciwko siebie umożliwiają wysoki moment rozruchowy i duże prędkości
- Najwyższa ogólna wydajność dzięki możliwej pracy na sucho i brakowi strat wydajności
- Napęd przelotowy zapewniający oszczędność miejsca.